Usługa dostępu do sieci Internet to, nieograniczony dostęp do globalnej sieci, bez limitów ściągania i wysyłania danych. Świadczona jest w oparciu o największego polskiego operatora – Telekomunikację Polską S.A. Do dyspozycji Klientów jest łącze podstawowe oraz zapasowe gwarantujące nieprzerwany dostęp do sieci Internet.

Wskaźniki jakościowe świadczonych usług w 2006 roku:
  1. Dostępność usługi – 98,5 % w trybie rocznym
  2. Czas reakcji – 4 h
  3. Czas naprawy (prace fizyczne) – 48 h
  4. Czas naprawy (awarie urządzeń) – 24 h
  5. Straty pakietów IP w szkielecie sieci – nie więcej niż 2 %
  6. Opóźnienia pakietów IP w szkielecie sieci – nie więcej niż 5 ms + 35ms na radiowym łączu dostępowym do Usługobiorcy przy założeniu nie więcej niż 70% obciążenia łącz

Wskaźniki jakościowe świadczonych usług w 2007 roku:

  1. Dostępność usługi – 99,2 % w trybie rocznym
  2. Czas reakcji – 1 h
  3. Czas naprawy (prace fizyczne) – 24 h
  4. Czas naprawy (awarie urządzeń) – 12 h
  5. Straty pakietów IP w szkielecie sieci – nie więcej niż 1 %
  6. Opóźnienia pakietów IP w szkielecie sieci – nie więcej niż 5 ms + 35ms na radiowym łączu dostępowym do Usługobiorcy przy założeniu nie więcej niż 70% obciążenia łącza

 

Wskaźniki jakościowe świadczonych usług w 2008 roku:

  1. Dostępność usługi – 99,1 % w trybie rocznym
  2. Czas reakcji – 1 h
  3. Czas naprawy (prace fizyczne) – 24 h
  4. Czas naprawy (awarie urządzeń) – 12 h
  5. Straty pakietów IP w szkielecie sieci – nie więcej niż 1 %
  6. Opóźnienia pakietów IP w szkielecie sieci – nie więcej niż 5 ms + 35ms na radiowym łączu dostępowym do Usługobiorcy przy założeniu nie więcej niż 70% obciążenia łącza

 

Wskaźniki jakościowe świadczonych usług w 2009 roku:

  1. Dostępność usługi – 99,6 % w trybie rocznym
  2. Czas reakcji – 1 h
  3. Czas naprawy (prace fizyczne) – 24 h
  4. Czas naprawy (awarie urządzeń) – 12 h
  5. Straty pakietów IP w szkielecie sieci – nie więcej niż 1 %
  6. Opóźnienia pakietów IP w szkielecie sieci – nie więcej niż 5 ms + 35ms na radiowym łączu dostępowym do Usługobiorcy przy założeniu nie więcej niż 70% obciążenia łącza

Wskaźniki jakościowe świadczonych usług w 2010 roku:

  1. Dostępność usługi – 99,3 % w trybie rocznym
  2. Czas reakcji – 1.5 h
  3. Czas naprawy (prace fizyczne) – 24 h
  4. Czas naprawy (awarie urządzeń) – 12 h
  5. Straty pakietów IP w szkielecie sieci – nie więcej niż 1 %
  6. Opóźnienia pakietów IP w szkielecie sieci – nie więcej niż 6 ms + 35ms na radiowym łączu dostępowym do Usługobiorcy przy założeniu nie więcej niż 70% obciążenia łącza

 

 

Wskaźniki jakościowe świadczonych usług w 2011 roku:

  1. Dostępność usługi – 99,5 % w trybie rocznym
  2. Czas reakcji – 0,3 h
  3. Czas naprawy (prace fizyczne) – 24 h
  4. Czas naprawy (awarie urządzeń) – 10 h
  5. Straty pakietów IP w szkielecie sieci – nie więcej niż 1 %
  6. Opóźnienia pakietów IP w szkielecie sieci – nie więcej niż 4 ms + 35ms na radiowym łączu dostępowym do Usługobiorcy przy założeniu nie więcej niż 70% obciążenia łącza

 

Wskaźniki jakościowe świadczonych usług w 2012 roku:

  1. Dostępność usługi – 99,6 % w trybie rocznym
  2. Czas reakcji – 0,3 h
  3. Czas naprawy (prace fizyczne) – 24 h
  4. Czas naprawy (awarie urządzeń) – 10 h
  5. Straty pakietów IP w szkielecie sieci – nie więcej niż 1 %
  6. Opóźnienia pakietów IP w szkielecie sieci – nie więcej niż 3 ms + 35ms na radiowym łączu dostępowym do Usługobiorcy przy założeniu nie więcej niż 70% obciążenia łącza

 

Wskaźniki jakościowe świadczonych usług w 2013 roku:

  1. Dostępność usługi – 99,4 % w trybie rocznym
  2. Czas reakcji – 0,3 h
  3. Czas naprawy (prace fizyczne) – 24 h
  4. Czas naprawy (awarie urządzeń) – 10 h
  5. Straty pakietów IP w szkielecie sieci – nie więcej niż 1 %
  6. Opóźnienia pakietów IP w szkielecie sieci – nie więcej niż 2 ms + 35ms na radiowym łączu dostępowym do Usługobiorcy przy założeniu nie więcej niż 70% obciążenia łącza

Wskaźniki jakościowe świadczonych usług w 2014 roku:

  1. Dostępność usługi – 99,5 % w trybie rocznym
  2. Czas reakcji – 0,3 h
  3. Czas naprawy (prace fizyczne) – 24 h
  4. Czas naprawy (awarie urządzeń) – 10 h
  5. Straty pakietów IP w szkielecie sieci – nie więcej niż 1 %
  6. Opóźnienia pakietów IP w szkielecie sieci – nie więcej niż 2 ms + 35ms na radiowym łączu dostępowym do Usługobiorcy przy założeniu nie więcej niż 70% obciążenia łącza

Wskaźniki jakościowe świadczonych usług w 2015 roku:

  1. Dostępność usługi – 99,3 % w trybie rocznym
  2. Czas reakcji – 0,2 h
  3. Czas naprawy (prace fizyczne) – 22 h
  4. Czas naprawy (awarie urządzeń) – 11 h
  5. Straty pakietów IP w szkielecie sieci – nie więcej niż 1 %
  6. Opóźnienia pakietów IP w szkielecie sieci – nie więcej niż 2 ms + 35ms na radiowym łączu dostępowym do Usługobiorcy przy założeniu nie więcej niż 70% obciążenia łącza

Wskaźniki jakościowe świadczonych usług w 2016 roku:

  1. Dostępność usługi – 99,3 % w trybie rocznym
  2. Czas reakcji – 0,2 h
  3. Czas naprawy (prace fizyczne) – 22 h
  4. Czas naprawy (awarie urządzeń) – 11 h
  5. Straty pakietów IP w szkielecie sieci – nie więcej niż 1 %
  6. Opóźnienia pakietów IP w szkielecie sieci – nie więcej niż 2 ms + 35ms na radiowym łączu dostępowym do Usługobiorcy przy założeniu nie więcej niż 70% obciążenia łącza

© 2016 Stalelacze.pl - Dobry Dj Łódź zaprasza do współpracy!